نوشته های یک سادیسمی

خرید بک لینک
سلام. بازم اومدم من :))خوشحالم که ایندفعه به عنوان یک معلق در خلا صحبت میکنم! چون در زمانی به سر میبرم که نه دانشجو ام نه دانش آموز و این حس خوبیه.کنکور؟ خوب نبود. ولی خب فعلا جمعو جور شدم و دعا میکنم نتایج نیان اصلاقرآنمم همون سال کنکور به تعویق افتاد. نتونستم ادامه بدموالیبالو تازه دو جلسه رفتم، حالم خوبه ولی نوشته های یک سادیسمی ...

ما را در سایت نوشته های یک سادیسمی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: پنجشنبه 10 آبان 1397 ساعت: 21:50

صفحه بندی